Aikoinaan oli Jaakko Löytyn kasetteja lastenlorukasetteja, onkohan saatavana vielä kirjastoissa? Olivat lyhyitä loruja esim. Syksy on ja lehmät pihalla senkun…

Kysytty

Aikoinaan oli Jaakko Löytyn lastenlorukasetteja, onkohan niitä saatavana vielä kirjastoissa?
Olivat lyhyitä loruja esim. Syksy on ja lehmät pihalla senkun ammuu vaan. Mikähän tuon kasetin nimi on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat ehkä Kukurikuu-runokirjaa ja siihen liittyvää kasettia.

Kirjassa on runoja, lauluja ja leikkejä perheen pienimmille, jotka on säveltänyt Jaakko Löytty. Kirjassa on runojen ja leikkiohjeiden lisäksi laulujen nuotit.

Tämä runokirja löytyy Hämeenlinnan pääkirjaston varastosta, mutta valitettavasti kokoelmissamme ollut kasetti on kuunneltu loppuun eli sitä meillä ei enää ole.

Halutessasi voit jättää kasetista kaukolainapyynnön, jolloin tilaamme kasetin jostakin toisesta kirjastosta niin että voit lainata sen kirjastostamme.

Kaukolainaaminen maksaa kahdeksan euroa. Voit jättää kaukolainapyynnön meille verkossa: https://www.vanamokirjastot.fi/kaukolainat?refId=BzVQuG&culture=fi

Tässä vielä tiedot Kukurikuu kirjasta:

82.2

Kukurikuu : Runoja, lauluja ja leikkejä perheen pienimmille /

Kukurikuu : Runoja, lauluja ja leikkejä perheen pienimmille / Runot Tuomo Lahdelma, Kaija Löytty ; Johdannot Ja Leikkivihjeet Erkki Tiusanen ; Sävellykset Jaakko Löytty ; Kansi Ja Kuvat Kaija Löytty.  - Gummerus, Jyväskylä : 1979.  - 64 s. : kuv. ; 25 cm.  - 951-20-1774-1 (sid.) :
Kohderyhmä: Lapset.Kieli: suomi.Kontrolloitu asiasana:  - runot  Sijainti:  82.2 KUK  ;  82.2 UDK-luokitus: 793/794Muu tekijä: Tiusanen, Erkki, 1941-  ; Lahdelma, Tuomo, 1953-  ; Löytty, Jaakko, 1955-  ; Löytty, Kaija, 1955-