Aiemmin keväällä pystyi lukemaan ePressin kautta sanomalehtiä (mm. Helsingin Sanomat), kun oli kirjautunut omilla kirjastokorttitunnuksilla. Nyt sanomalehtiä…

Kysytty

Hei, aiemmin keväällä pystyi lukemaan ePressin kautta sanomalehtiä (mm. Helsingin Sanomat), kun oli kirjautunut omilla kirjastokorttitunnuksilla. Nyt sanomalehtiä ei pääse lukemaan kuin "tilaajaorganisaation tiloissa". Jääkö tämä pysyväksi ratkaisuksi? Aikakauslehtiä olen edelleen päässyt lukemaan, tuleeko se jäämään näin?

Vastaus

Vastattu

Helsingin Sanomia, Turun Sanomia ja Maaseudun Tulevaisuutta oli mahdollista lukea korona-aikana Emagz-palvelun kautta. Tämä oli 30.6.2020 päättynyt määräaikainen palvelu. Aikakausilehtiä voi jatkossakin lukea Emagz-palvelun kautta, mutta valitettavasti näitä kolmea sanomalehteä ei voi enää lukea palvelun kautta. Epress-palvelun kautta voi edelleen lukea kotimaisia sanomalehtiä kirjaston tiloissa.