9-vuotiaan lapseni kirjastokortti katosi koulun kirjastoon, opettajakaan ei löydä siten. Miten tulee toimia, että vanha kortti suljetaan ja saamme uuden?

Kysytty

9-vuotiaan lapseni kirjastokortti katosi koulun kirjastoon, opettajakaan ei löydä siten. Miten tulee toimia, että vanha kortti suljetaan ja saamme uuden?

Vastaus

Vastattu

Soita heti johonkin Helmet kirjastoon. Kirjastojen ollessa suljettuna voit soittaa numeroon 09 3108 5309. Kerro vastaajan nauhalle, miksi soitat, nimesi ja henkilötunnuksesi.

Uuden kortin saat kirjastosta samaan tapaan kuin ensimmäisenkin kortin. Varaa siis mukaan kuvalliset henkkarit ja lapsen kelakortti. Uusi kortti maksaa lapsilla 2€ ja aikuislla 3€.