80 luvulla äiti luki kirjaa minulle jossa oli pieni tyynyliina joka lähti seikkailulle mm concord lentokoneella. Olisiko nimi ollut mahdollisesti Haamuperhe…

Kysytty

80 luvulla äiti luki kirjaa minulle jossa oli pieni tyynyliina joka lähti seikkailulle mm concord lentokoneella. Olisiko nimi ollut mahdollisesti Haamuperhe. En löydä tietoa tästä mistään ja kirja vuosien saatossa jonnekkin hävinnyt.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä saattaisi olla Leena Timosen kirjoittama ja Kaarina Ewartin kuvittama Haamupyykki (Otava, 1987).

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1548987?lang=fin