80-90-luvun vaihteessa musictelevisionin video, jossa laulaa miesartisti ja videolla näkyy naismalleja, jotka jättävät käyntikortteja pyöreälle alustalle ja…

Kysytty

80-90-luvun vaihteessa musictelevisionin video, jossa laulaa miesartisti ja videolla näkyy naismalleja, jotka jättävät käyntikortteja pyöreälle alustalle ja lopussa kortit heitetään alas. värimaailma on vaaleanruskea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kirjastojen yhteisellä tietopalvelulistalla ehdotettiin, että kappale voisi olla Robert Palmerin ”Addicted To Love”. Siitä löytyvät ruskea värimaailma, miesartisti ja naismallit, mutta käyntikorttijuttua siinä ei vastaajan muistaman mukaan olisi.