8.10 tällä palstalla vastattiin kikherneranskalais-reseptikysymykseen. Annettiin osoite missä resepti on. Itse kun klikkaan annettua linkkiä, löydän vain…

Kysytty

8.10 tällä palstalla vastattiin kikherneranskalais-reseptikysymykseen. Annettiin osoite missä resepti on. Itse kun klikkaan annettua linkkiä, löydän vain reseptin alun ja sittten (...)
MIten saan koko reseptin?

Vastaus

Vastattu

Klikkaamalla reseptin nimeä aukeaa koko resepti. Tässä varmuudeksi avattu linkki. https://blogs.helsinki.fi/hyy-ymp/panisset-eli-kikherneranskikset/