60 ja 70 luvun vaihteessa rupesivat tietokoneet ilmeestymään yrityksiin kirjanpidon ja muun laskennan tueksi. Kumpi ilmaisu olisi oikeampi otsikkona 1…

Kysytty

60 ja 70 luvun vaihteessa rupesivat tietokoneet ilmeestymään yrityksiin kirjanpidon ja muun laskennan tueksi. Kumpi ilmaisu olisi oikeampi otsikkona
1. Tietokone vallankumous
2. Tietokoneiden vallankumous
haluttaisiin kuitenkin säilyttää tuo ilmaisu sellaisenaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdottamistasi vaihtoehdoista "tietokonevallankumous" kuulostaa minusta paremmalta. Voisiko esimerkiksi "tiedonkäsittelyn vallankumous" olla hyvä otsikko?