5-vuotias lapseni on erittäin kiinnostunut ihmisen kehosta (millaiset aivot ovat, mistä pissa tulee, minne ruoka menee ja miten siitä tulee kakkaa -tyyppisiä…

Kysytty

Hei!
5-vuotias lapseni on erittäin kiinnostunut ihmisen kehosta (millaiset aivot ovat, mistä pissa tulee, minne ruoka menee ja miten siitä tulee kakkaa -tyyppisiä kysymyksiä). Voisitteko ehdottaa jotain sopivaa kirjaa tästä aiheesta. Luemme sekä ruotsiksi että suomeksi. Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Esimerkiksi nämä voisivat olla sopivia:

Katie Daynes:  Titta in i kroppen  -hauska luukkukirja

Steve Parker: En resa genom kroppen - hyvin selkeät kuvat

Richard Walker: Ihminen - matka ihmiskehoon  -tarkoitettu ehkä vähän vanhemmille, mutta tässä on upeat valokuvamaiset kuvat suolistosta, aivoista jne.

Alex Firth:  100 asiaa ihmiskehosta / 100 fantastiska fakta om människokroppen