3-vuotiaamme on laulanut jo vuoden ajan silloin tällöin "Olipa kerran painava taakka, painava taakka" (tai: "taitaa olla painava taakka), joskus lisäyksenä on…

Kysytty

3-vuotiaamme on laulanut jo vuoden ajan silloin tällöin "Olipa kerran painava taakka, painava taakka" (tai: "taitaa olla painava taakka), joskus lisäyksenä on ollut "jota kantaa laa-laa-laama". Olettaisin että kyse olisi lastenlorusta tai -laulusta, ellei pätkästä lastenkirjaa. Mahdollista on tietysti sekin että hän on sen itse keksinyt. Mutta löytyisiköhän tällaista pätkää mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti onnistuneet löytämään tätä lorua tai laulua. Se voi hyvinkin olla lapsesi keksimä.

Jos joku vastauksen lukija tunnistaa lorun/laulun, niin vastauksen voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.