1980 luvulla oli sarjakuvakirja joka kertoi nuorista pojista jotka seikkailivat metsässä ja rakensivat siellä hienoja majoja ja leirejä. Muistaakseni oli…

Kysytty

1980 luvulla oli sarjakuvakirja joka kertoi nuorista pojista jotka seikkailivat metsässä ja rakensivat siellä hienoja majoja ja leirejä. Muistaakseni oli mustavalkoinen kirja. Oli Asterix kokoluokkaa..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

kyseessä lienee Martti Sirolan Apassit albumi. Kansi väreissä ja sisältö mustavalkoinen.

Alta löytyvän linkin takaa löytyy Ylen juttu tekijästä ja siitä löytyy myöskin Apassit albumin kansikuva.

https://yle.fi/uutiset/3-10023887