1) Voinko esittää toivomuksia tulevista kirjahankinnoista netin kautta? 2) Jos voin, niin kenelle/mihin sähköpostiosoitteeseen ne tulisi toimittaa? 3)Onko…

Kysytty

1) Voinko esittää toivomuksia tulevista kirjahankinnoista netin kautta?
2) Jos voin, niin kenelle/mihin sähköpostiosoitteeseen ne tulisi toimittaa?
3)Onko jotain ohjeita tms. sille, miten tilauksia tehdään (esim. aikataulut, rahatilanne)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Porin kaupunginkirjastossa hankintaehdotukset toivotaan jätettäväksi aikuisten osaston tietopalveluun, jossa voidaan mm. tarkistaa, onko ehdotettavaa teosta jo tilattu. Porin kaupunginkirjasto hankkii kokoelmiinsa suuren osan suomeksi ilmestyvästä yleisestä tietokirjallisuudesta. Aivan kaikkia oppikirjoja ja kurssikirjoja sen sijaan ei voida hankkia. Hankintaehdotukset voi lähettää tietopalvelun sähköpostiosoitteeseen tietopalvelu@pori.fi. Hankittavaksi toivotusta teoksesta olisi hyvä ilmoittaa mahdollisimman tarkat tiedot, esim. ISBN. Ehdotuksen voi jättää milloin vain.