"1.1.2015 lähtien tulostuspalveluun rekisteröitynyt asiakas saa viisi maksutonta tulostetta neljännesvuosittain". Eli mistä löytyy lisätiedot, kuinka…

Kysytty

"1.1.2015 lähtien tulostuspalveluun rekisteröitynyt asiakas saa viisi maksutonta tulostetta neljännesvuosittain". Eli mistä löytyy lisätiedot, kuinka rekisteröityä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itsepalvelutulostus on ollut kokeilussa Helsingin kaupunginkirjastossa. Sitä on tarkoitus laajentaa useisiin kirjastoihin vuoden 2015 aikana.

Tällä hetkellä kirjautuminen on mahdollista vain niissä kirjastoissa, joissa palvelu on käytössä eli Kontulassa, Kalliossa ja Kirjasto 10:ssä.

Palvelua voi käyttää edellä mainituissa kirjastoissa voimassa olevilla kirjastotunnuksilla eli se ei edellytä erillistä rekisteröitymistä.

0 ääntä

Kommentit

Miksi ihmeessä sitten kirjaston tekstissä lukee "rekisteröitynyt"...

Hei!

Kontulan kirjastosta vastattiin, että kirjautuessaan ensimmäisen kerran palveluun asiakas samalla rekisteröytyy palvelun käyttäjäksi.

Kirjautumiseen tarvitaan kirjastokortin numero ja pin-koodi. Pin-koodi voi joko sama tai eri kuin kirjastokortissa.