Toisessa viestiketjussa joku tokaisee, että "riittää oivallisesti, että tunnistan kirjaston automaatit, niiden kanssa asioin mieluiten - ne eivät naljaile".
Pitää siis miettiä, voiko naljailevat työntekijät siivittää Kirjaston ykköspallille, vai onko juuri niin, että Kirjastossa on tehty helpoksi/mahdolliseksi välttää asiointia naljailevien kirjastolaisten kanssa, ja siksi Kirjasto on ykkönen.
Voi(si)ko lukea kärkitaulukkoa myös näin? Suomalaisten peruspilarit, hai faiv, on:
1. Tieto, Kulttuuri, Viihde
2.  Viini, Viina
3.  Lääkkeet
4Â Â Ravinto, Koti, Plussat
5Â Â Lemmikit
15.12.2020
Suomalaiset kuluttajat ovat arvioineet yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelua. Onnistuneen asiakaspalvelun parhaimmistoa ovat Kirjasto, Alko ja Yliopiston Apteekki aiempien vuosien tapaan.
Tutkimuksessa kuluttajat ovat saaneet arvioida muun muassa yritysten ja kunnallisten toimijoiden asiantuntemusta, odotusaikaa, asian huomiointia, palvelun joustavuutta, saadun palvelun ystävällisyyttä sekä verkkopalvelua.
Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2020 on:
1.   Kirjasto
2.   Alko
3.   Yliopiston Apteekki
4.   Prisma
5.   Musti ja Mirri"
Nyt kun ajattelen asiaa. En…
Nyt kun ajattelen asiaa. En usko, että olen koskaan huomannut kenenkään riehuvan kirjastossa.
Riehuntaa...
Olen kyllä huomannut, asiakkaan riehuvan kirjastossa. Esim. se kerta kun yhdellä oli "ragevaihde päällä" ja löi minua kasvoihin. En yksinkertaisesti voinut olla huomaamatta. Ehdin myös huomata iskun tulevan, joten väistin sen verran, että aiottu isku muttui hipaisuksi.