Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2020 on Kirjasto

Toisessa viestiketjussa joku tokaisee, että "riittää oivallisesti, että tunnistan kirjaston automaatit, niiden kanssa asioin mieluiten - ne eivät naljaile".

Pitää siis miettiä, voiko naljailevat työntekijät siivittää Kirjaston ykköspallille, vai onko juuri niin, että Kirjastossa on tehty helpoksi/mahdolliseksi välttää asiointia naljailevien kirjastolaisten kanssa, ja siksi Kirjasto on ykkönen.

Voi(si)ko lukea kärkitaulukkoa myös näin? Suomalaisten peruspilarit, hai faiv, on:

1.  Tieto, Kulttuuri, Viihde
2.   Viini, Viina
3.   Lääkkeet
4    Ravinto, Koti, Plussat
5    Lemmikit

"Kirjaston asiakaspalvelu erinomaista – Kansallisen Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksen 2020 kärki selvillä!

15.12.2020

Suomalaiset kuluttajat ovat arvioineet yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelua. Onnistuneen asiakaspalvelun parhaimmistoa ovat Kirjasto, Alko ja Yliopiston Apteekki aiempien vuosien tapaan.

Tutkimuksessa kuluttajat ovat saaneet arvioida muun muassa yritysten ja kunnallisten toimijoiden asiantuntemusta, odotusaikaa, asian huomiointia, palvelun joustavuutta, saadun palvelun ystävällisyyttä sekä verkkopalvelua.

Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2020 on:
1.    Kirjasto
2.    Alko
3.    Yliopiston Apteekki
4.    Prisma
5.    Musti ja Mirri"

Score: 0

Olen kyllä huomannut, asiakkaan riehuvan kirjastossa. Esim. se kerta kun yhdellä oli "ragevaihde päällä" ja löi minua kasvoihin. En yksinkertaisesti voinut olla huomaamatta. Ehdin myös huomata iskun tulevan, joten väistin sen verran, että aiottu isku muttui hipaisuksi.

Score: 0

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.