Koulutus ja seminaarit

Erten vuoden viimeiset etävinkit järjestetään maanantaina 13.12. klo 9.25-11.15.

Joulukuun etävinkeillä syvennytään lukemisen ensiaskeliin. Tule mukaan kuulemaan Vaasan kaupunginkirjaston vauvojen lorukylvystä, jossa perheen pienimmät tutustuvat sanojen maailmaan yhdessä vanhemman kanssa lorutellen ja laulaen. Kuulemme myös Lukulahja lapselle -kirjakassin saaneille perheille ja neuvolan terveydenhoitajille suunnatun vaikuttavuuskyselyn mieltä ilahduttavista tuloksista.

klo 9.25 Tervetuloa etävinkkien äärelle!
Seinäjoen Erte

klo 9.30–10.00
Lorukylpyä vauvoille Vaasan kaupunginkirjastossa
Anna-Maija Koskimies, Vaasan kaupunginkirjasto/Seinäjoen Erte

klo 10.15–10.30 Keskustelu ja kysymykset

klo 10.30–11.00
Neuvolan kirjaohjelma sai perheet lukemaan – Lukulahja lapselle -ohjelman tuloksia
Emmi Jäkkö, Lukukeskus

klo 11.00–11.15 Keskustelu ja kysymykset

klo 11.15 Etävinkit päättyvät

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Kaikki ilmoittautuneet saavat linkin webinaarin tallenteeseen. Tallenne on katsottavissa kaksi viikkoa.

Sijainti
Microsoft Teams
Alkaa
Päättyy