Yleisten kirjastojen tunnus Ellibs-kirjastoihin

Yleisten kirjastojen tunnus

Yleisten kirjastojen tunnus on lisätty keskitetysti kaikkien Ellibs-verkkokirjastojen näkymiin. Yleisten kirjastojen konsortio, Kirjastot.fi ja Ellibs toteuttivat lisäyksen yhdenmukaisena kaikkien käyttöliittymien alapalkkiin.

Kirjastot.fi tutkii mahdollisuutta sijoittaa tunnus muihinkin laajalti käytössä oleviin kirjastojen verkkopalveluihin. Finna-kirjastojen tunnuslisäyksestä on keskusteltu Kansalliskirjaston kanssa. Asia on työlistalla, mutta toteutuu myöhemmin keväällä tai kesällä. Myös Axiellin kanssa on keskusteltu keskitetystä toteutuksesta.

Mikäli kirjastonne verkkosivuille tai verkkokirjastoihin suunnitellan muutoksia, saatte apua kirjastotunnusta koskevissa kysymyksissä Kirjastot.fi:n toimitukselta.

Aikaisempi tiedote kirjastotunnuksen käytöstä löytyy täältä.

Lisätietoja:

Päivi Litmanen-Peitsala