Pilkun jälkeen: jumalallisuus meissä ja Kirjastot.fi-materiaalit

Yle viettää Kirjojen vuotta satavuotiaan Suomen kunniaksi. Ohjelmasarjassa Pilkun jälkeen keskustellaan ajankohtaisista teemoista Niina Revon johdolla. Ohjelmat esitetään maanantai-iltoisin. Ne löytyvät myös Yle-Areenasta. Illan ohjelmassa  syvennytään jumalallisuuden kokemukseen ja jumalallisuuteen meissä.

Kirjastot.fi tarjoaa viikottain aiheista Makupalat.fi-kokoelmia sekä Kirjasampo.fi:hin koottuja kirjahyllyjä. Materiaalit löytyvät Kirjastot.fi:n sivulta Ylen Kirjojen Suomi -hanke. Kokoelmia ja kirjahyllyjä voi käyttää hyväksi aineistonäyttelyitä kootessa sekä tapahtumia järjestäessä.

Illan aiheeseen liittyvät Makupalat.fi-kokoelma Jumaluus sekä Kirjasampo.fi:stä kirjahylly Jumalallisuus meissä.

kirjastot.fi/suomi100/kirjojen-suomi