Sellon kirjaston Roland-huone avataan 28.5.

Espoon Sellon kirjastoon Roland-huone

Sellon kirjaston musiikkiosastolla avataan uusi soittotila. Roland-huoneessa voit soittaa yhdessä ja tehdä musiikkiäänityksiä. Sponsorointi-/yhteistyökuviossa kirjasto saa Rolandilta soittimet asiakkaiden käyttöön. Roland saa kirjastossa näkyvyyttä uusille laitteilleen.

”Sellon kirjastoon avataan uudenlainen treenikämppä, jossa voi pitää bänditreenit tai äänityssession kuulokkeet korvilla. Hiljainen yhteissoitto on mahdollista Rolandin uuden tekniikan ansiosta. Kätevä ja helppokäyttöinen digimikseri mahdollistaa viiden soittajan kuulokekuuntelun treeneissä, jameissa ja äänityssessioissa.”

Roland-huoneen avajaisia vietetään torstaina 28.5. klo 13 alkaen. Avajaisissa on tarjolla laitteistojen opastusta ja yllätysesiintyjä.

Lisätietoja:
Sellon musiikkiosaston neuvonta, puh. 09 8165 7615 ja