Metson musiikkiosasto kiinni 22.11.–22.1.

Tampereen pääkirjasto Metson musiikkiosasto on remontin vuoksi suljettuna 22.11.2016 - 22.1.2017. Osastolla tehdään sähkötöitä sekä parannuksia ilmastointiin, valaistukseen ja henkilökunnan työtiloihin. Lisäksi remontin myötä saadaan kolmas musiikkihuone asiakaskäyttöön.

Metson musiikkiosaston aineisto ja palvelut ovat remontin ajan poissa käytöstä. Musiikkiosastolla olevaan aineistoon kohdistuvat varaukset tulevat noudettaviksi vasta sulkuajan jälkeen. Pieni pop-up-kokoelma musiikin VIP-aineistoja sekä kiinnioloaikana tulleita palautuksia on asiakkaiden lainattavana pääkirjaston parvikerroksessa.

Pidennetty laina-aika

24.10.–19.11. lainatuilla Metson musiikkiosaston aineistoilla on pidennetty laina-aika 1.2.2017 asti. Laina-aikojen pidennys koskee kaikkea Metson musiikkiosaston aineistoa paitsi VIP- ja varastoaineistoa sekä esineitä. Laina-ajan pidennys näkyy asiakastiedoissa 22.11. alkaen. Pop-up-kokoelmaan kuuluvilla aineistoilla on normaali laina-aika.

Myös Metson musiikkihuoneet ovat remontin ajan pois käytöstä. Varattavia musiikkihuoneita on Lielahden ja Hervannan kirjastoissa sekä Koilliskeskuksessa. Remontin aikana asiakkaita palvelevat musiikkiasioissa Tampereen kaupunginkirjaston muut kirjastot.